عارف غفوری، دیوید کاپرفیلد ایران
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

اخبار هنری | عارف غفوری، دیوید کاپرفیلد ایران عارف غفوری پسری که هفته گذشته تیتر اول رسانه های ترکیه شد
 

در یکی از پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی ترکیه برنامه بسیار جالبی به نام yetenek sizsiniz turkiye به صورت هفتگی در حال پخش میباشد.

این برنامه هر هفته از یکی از دانشگاههای ترکیه به روی آنتن میرود.

این برنامه به تمام کسانی که توانایی انجام کارهای خارق العاده و عجیب را دارند این امکان را داده است که بتوانند خلاقیت های بینظیر خود را به معرض نمایش بگذارند و در آخر نمایش 3 داور که از معروفترین مجریان و بازیگران و هنرمندان ترکیه هستند با رای (بله یا نه) به نمایش ارائه شده اظهار رای می کنند و اگر 2 رای موافق از 3 رای را بدست بیاورند به مرحله های بعدی این مسابقات صعود میکنند.

- در برنامه هفته گذشته عارف غفوری پسر ایرانی اهل ارومیه که در شهر آنکارا ترکیه در حال تحصیل می باشد با حضور در این برنامه به نمایش کارهای خارق العاده همچون بزرگترین شعبده باز جهان دیوید کاپرفیلد پرداخت.

کلیپ تصویری این نمایش فوق العاده برای دانلود در پایین همین مطلب قرار داده شده است.

- در نمایش اول عارف غفوری با نگاه خود میتواند یک قاشق را بشکند و قاشق دیگری را با ذهن خود به حالت خمیده در بیاورد که موجب شگفتی تمام حاضران در محل برگزاری این برنامه شد.

- در نمایش دوم عارف از داوران میخواهد تا از میان جمع حاضر 4 نفر را انتخاب کنند که به او در ادامه نمایش کمک کنند. عارف از جیب خود تعدادی کارت را بیرون میاورد که روی آنها اسامی چهره های معروف نوشته شده است و به یکی از دختران میگوید یکی از کارتها را از لای کارتها بکشد ولی اسم نوشته شده را نگوید و فقط در ذهن خودش مدام اسمی را که نوشته شده است تکرار کند و در این هنگام عارف با برداشتن یک قیچی یکی از کارتها را با مهارت تمام به شکل صاحب اسمی که روی کارت نوشته شده بود در می آورد - براد پیت - بدون اینکه از اسم انتخاب شده با خبر باشد. در این حین داوران اقرار به شوکه شدن میکنند و رضایت خود را اعلام میکنند که عارف به مراحل بعدی صعود کند.

- عارف در نمایش سوم یک بسته ورق بازی (پاسور) از روی میز برمیدارد و به داوران میگوید از بین کارتها یکی را نام ببرند. عارف از قبل که به محل برگزاری برنامه بیاید یکی از کارتها را در بین کارتها به صورت برعکس گذاشته بود که همان کارتی بود که داوران خود انتخاب میکنند. در این قسمت هست که مجری اصلی برنامه اقرار میکند در زندگیش هیچ وقت به اندازه الان شوکه نشده بود.

- در نمایش چهارم عارف از 4 نفری که از سوی داوران از میان جمع انتخاب شده بودند میخواهد تا 4 عدد هرکدام روی یک ورق بنویسند و در آخر اعداد نوشته شده را با هم جمع کنند. عارف یک پاکت سربسته دارد که میگوید قبل از آمدن به برنامه جواب مجموع این چهار عدد را در روی آن نوشته است و با باز شدن پاکت و آشکار شدن عدد نوشته شده در داخل پاکت تمام سالن برگزاری مبهوت این هنرنمایی جوان ایرانی میشوند.
احتمالا در مراحل بالاتر و فینال هم کسی نتواند به این اندازه داوران و تماشاگران را متحیر کند. توصیه میکنم این کلیپ را حتما دانلود کنید و از دیدن این نمایش جالب لذت ببرید.

کلیپ شعبده بازی عارف غفوری در ترکیه (فرمت FLV - حجم: 47.8 مگابایت)

ویدئو ی مرحله ی نیمه نهایی عارف غفوری در ترکیه (فرمت ویدئویی - حجم 81.25 مگابایت)

  منبع : پاور تورک